Jaha...

Har mailat runt till olika skolor idag...
En av rektorerna är en av mina brukares son... Undra om det är bra eller dåligt?? haha
Hör mig för lite och ser vad dom kan erbjuda, har ju skickat in ansökan till Kämpetorp, men jag pratade med en annan mamma från solberga idag och hon hade pratat med dom i veckan och då fanns det inga platser så jag räknar inte med något så då är det bättre att kolla runt lite andra alternativ..
Är lite sugen på en privatskola som heter olympen som ligger lite avigt, men dom är 12 stycken i klassen och det är ju superbra... Lite skillnad mot Foffes nuvarande klass där dom är 37 stycken...
Får se hur det blir...
Har ansökt om skolskjuts till honom också...

På fredag åker vi till landet, det är snart vinter o då kan vi inte va där längre...Så nu får man passa på medans man kan...
Ska rensa rabatter och pierre ska klippa syrenhäcken...
Ska lämna in kläder på klädbytardagen ocskå som jag märker här hemma nu, har hela vardagsrummet fullt.. haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback