ADHD utredning

Idag var Oliver på sin första dag i hans utredning..
Det gick "bra".. Han tyckte att han var superduktig även om jag som vuxen kunde se att han "kuggade" väldigt mycket och enorma "myror i rumpan" redan efter ca 3minuter..
Men jag tyckte han skötte sig bra!
Nästa fredag ska vi dit igen... Då ska jag träffa kuratorn  för 2:a ggn och Oliver psykologen igen..
Idag fick jag inte lämna honom med henne som det var tänkt men nästa ggn hoppas ja det går bra eftersom ja ska vara i ett annat rum då..

Pierre är just nu på match, barnen sover och jag sitter i soffan o har det bra =)
Har jobbat mellan 8-13 idag och imorgon ska jag jobba igen 8-16.. Superbra eftersom jag sparar nassa semesterdagar till jul istället... Är inte superledsen att jag "bara" haft 3 veckor semester eftesom dom stora går i skolan o vädret är skit så missar jag ju ingenting...

Nu ska ja försöka hinna lägga in lite bilder på facebook från sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback