Inte många timmars sömn...

Sov hos Madde och Mats inatt eftersom ja ska ta Alma idag..
Somnade ca 23 och vaknade kl 3 av att Alma SKREK! Jag har alltid jättesvårt att somna om när jag väl vaknar så jag somnade inte om förens kl var ungefär 4,30 och vakna strax efter 5 igen... Så nu har jag hunnit dricka kaffe och klockan är bara 6 ;)

Idag ska Alma o ja inte till stan o se om vi ska shoppa lite, Matilda behöver ju lite nytt nu när hon börjar skolan..
Både skor o kläder.. Hoppas vi hittar ngt, och hoppas det är rea på rean fortfarande så kanske man kan fynda lite också =)
Måste ju ha lite pengar kvar till Ullared också.. Ska bli skitkul att åka dit igen! Vi ska sova kvar som vi gjorde sist så slipper vi stressen.. Ska kolla på vinterkläder till barnen, skor, julklappar pch födelsedagspresenter...

Nu dags för nyheter =) Pensionärsvarning.. haha..

Idag åker vi hem till Stockholm igen.. längtar efter min säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback