intensiv dag

Blev ju inte många timmars sömn... ca 4 1/2 på hela natten, men är väldigt pigg ändå =)
Åkte in till stan på fm med Alma och shoppade massssssor med kul.. Underbart!
Malin följde med oss också så jag fick lite barnvaktshjälp ;)
Innan vi skulle åka tillbaka till Vikbolandet nu på em åkte jag förbi och hämtade syrrans 2 stora tjejer på deras skola så nu är jag med alla 3 tjejer ;) Ska mysa lit innan vi åker hem ikväll..
Har inte träffat min familj idag ;(  Pratade med Matilda på telefonen förut, hon saknar sin mamma (vet inte om det beror på att hon vet att jag handlat saker åt henne) hahaha.... nä det tror jag inte iof för hon sa det innan ja sa att jag köpt saker åt henne.. mammagris..

Nä nu ska jag fortsätta mysa med syskonbarnen innan ja ska fortsätta färden mot min egen familj o mysa lite till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback