Snart dags

Nu är det inte många dagar kvar innan det är dags för familjen Westin att återgå hem till Stockholm igen..
Vi har ju nästan 2 veckor kvar av semestern, men dom stora barnen börjar skolan den 18:e.
Så på fredag åker vi hemåt igen....
Ska bli ganska skönt faktiskt att få komma hem till min egen säng igen, har ju trängts i e trång säng i ganska många dagar nu och min rygg och jag är inte kompisar för tillfället..

Igår var vi hemma hos Madde för att hålla Malla sällskap som var barnvakt åt alma, och eftersom jag är så jävla snäll så städade jag deras toalett (golv,handfat,toa) OCH tvättade typ 8 maskiner.. dom hade tamefan tvätt överallt! Vek och greja och fixa o dona... Så när makarna Andersson/Svensson kom hem sken deras badrum som aldrig förr =) Och ALLA kläder var rena.. visst är jag bara för snäll??? ;)

Idag var jag barnvakt åt Alma, den ungen är mer vild än tam, fast det ska dom ju vara i den åldern, men hon är överallt och pillar på ALLT hon kommer åt... Får se om jag står ut på fredag när jag ska vara barnvakt HELA dagen.. haha.. återstår att se ;)

Imorgon blir det även en tripp till Stockholm för mig, ska lämna kaninen hemma.. hans bur är så stor så vi måste lämna honom först..

Var och tittade på Peter Johansson och Matilda Hansson i fredags, dom är sååå duktiga..
Så den 21 Augusti blir det självklart Cousins Reunion i Brunnsparken i Söderköping.. Det måste man bara gå på ;)
Så Malla o ja ska dit, ev Madde men hon har inte bokat ngra biljetter än..

Har hunnit med 2 besök till smultronstället också.. GOTT.. träffade Karin en sväng där också innan hon åkte hem till Möklinta igen...

Nu sitter jag o väntar på att Mamma o Stefan ska komma förbi o lämna en frys till oss ;)  Äntligen =)

Just det, nästa vecka 17/8 fyller Tequila 1 år och den 18/8 fyller Pierre 41 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback