2års kalas

Igår orkade jag mig ut på en snabbisvisit hos min lilla Mathilda som fyllde 2 år, fick även chans att snusa lite på nytillskottet Milla ;) Väldigt söt och vääldigt lik storasyster Josephine..

Tog ngra bilder, men min data har "tappat bort" dom så ja får lägga in dom vid ett senare tillfälle...

Har hela den här veckan varit en snäll fru o hämtat Pierre på jobbet varje dag, ;)

Idag var det även dags att gå till VRDC för att ta CCP o RA mm mm mm prover.. 5 rör tog dom från mig..
Hoppas dom hittar/inte hittar ngt =)
Det kändes helt okej igår, men idag har jag värk igen! Suck!
Men det är bara att bit ihop o hoppas på att det blir bättre...


Kommentarer
Postat av: Nettan

mm lik syster=) LOVE U

2010-12-19 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback