Julveckan..

I Tisdags åkte vi ner till mamma och stefan efter att Pierre slutat jobbet kl 16..
Kom ner ganska sent så det var bara att äta o sen slänga barnen i sängen..
Jag skulle också försöka sova eftersom jag skulle åka till stan och hämta upp Malin,Madde,Thessa och Camilla vid 1.30.. men det gick inte alls så jag sov ingenting utan när klockan var 00.45 gav jag upp och gick upp o gjorde mig iordning istället...
Vi kom från Norrköping ca 2.30 och var framme vid Gekås vid 8 tiden.. Det tog väldigt lång tid eftersom det var skitväder första biten till Jönkping...
Shoppade en del och vi åkte hemåt vid 3 tiden på eftermiddagen.. Då var jag helt slut efter att ha varit vaken sen 7 dagen innan.. Fick sova en liten stund i bilen innan det var dag för mig att köra igen..
Det var skönt som attan att komma hem igen..

Den 23¨åkte jag,pierre och matilda in till Maxihuset.. Köpte julklappen till Pierre från Oliver..
Sen strosa vi mest omkring..
På em åkte vi till skogen och hälsade på tomten i hans lilla "by"..
Kallt och blåsigt som attan var det och en lååång backe att gå uppför..

      


Barnen har sovit som stockar hela veckan, somnat fort o sovit länge på morgonen, får se hur det går nu när dom börjar dagis och fritids igen på måndag ;)

Julafton var lugn och skön, Hjälpte mamma på fm att laga lite mat och fixa det sista och kl 12 kom Madde m fam och Malin och jocke till mamma.. Sen käkade vi innan vi åkte ner till Catrin och Göran där även mormor o morfar var ;) Där blev det paketöppning och fika o godis...

     


Idag var det packning och fika hos mormor o morfar som stod på schemat och när det var klart åkte vi hem till Stockholm igen.. Nu har vi packat upp allt och fått iordning..

Olivers julklappar:


     



Foffes klappar:


   


Matildas klappar:

   

Mina klappar/Ullaredsfynd ;)



Imorgon blir det en tur till leksaksaffären med barnen ;) Dom fick pengar som dom vill handla för ;)

Snart är det nyår, får se vad vi hittar på för ngt då.. Jag är ledig iaf ;)


Kommentarer
Postat av: nettan

wow va mycket ni hunnit med=)



Ja snart NYÅR shit...kommer ligga i soffan å dega å sova innan tolvslaget hahaha..

2010-12-25 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback