Mycket händer =)

I familjen Westins värld är det inte en enda lugn dag ;)
Förra veckan var jag ju sjuk ngra dagar och var på VRDC,  dom tror att jag har fibromyalgi och ev diabetes...
USCH! Ska tillbaka på fredag för att ta prov igen..

Skulle även ha varit på möte på skolan men dom ställde in i sista minut pga brist på personal så kunde dom inte komma ifrån, dom skulle ringa tillbaka igår (måndag) o boka en ny tid, nu är det tisdag kväll och jag har fortfarande inte hört ett ljud... sjukt irriterande, det var en ganska viktig sak jag skulle dit för ju!!

I helgen som var jobbade jag eftersom jag bytt helg med en kollega, men på söndagen åkte vi inte till Gamla Stan och tog en vänta på julmarknaden och fika med svärmor och svärfar Roger ;)

Denna vecka är fullspäckad!
Måndag: fritids stänger tidigt
Tisdag:Sångstund på skolan
Onsdag: Fotografering på dagis, Föräldrarådsmöte hos Rektorn
Torsdag: Foffe till läkaren
Fredag: VRDC, Julfest med jobbet
Helgen: Baka lussekatter och pepparkakor med barnen, ev pyssel med fam Berglund, bege sig till pulkabacken med barnen för att åka lite.. BURR...
Utöver detta så är det ju jobb 8 timmar per dag, hämta/lämna barn, laga mat, diska, städa,tvätta, osv osv..
Ibland är livet underbart! ;)

Oliver har luciauppvisning på dagis på måndag kl 14, men varken jag eller pierre kommer att kunna gå.. SKITTRIST! Har man inte redan ångest för alla måsten så får man fasiken mer när man inte kan gå på uppvisningar/avslutningar/lucia osv osv...
Men men, vad gör man...

Nä nu ska jag slänga fötterna på bordet och bara slappa och njuta av lugnet! ;)

Tänker just nu på lilla Milla som inte har det så lätt, hoppas att du snart får må bra lilla hjärtegryn <3
Inte ens 3 veckor gammal, men redan motgångar, livet är orättvist ibland!

Kommentarer
Postat av: Nettan

<3

2010-12-19 @ 09:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback