VRDC

I Fredags var jag ledig och skulle gå till VRDC för att lämna mera prover, det visade sig att mitt sockervärde fortfarande var högt så dom skickade iväg ett blodprov för att kolla ngt som heter "långtidssockerprov", får svar på det imorgon.. Men som det är nu så verkar det tyvärr som att jag har diabetes, men det är bara att försöka göra det bästa av situationen..
Matilda var hemma i fredags också, hon hade både hosta, feber o täppt.. Men nu är hon bättre..
Igår hade barnen och jag en bakdag, vi bakade lussebullar och pepparkakor...
Så här blev resultatet:











I fredags var jag även på julfest med jobbet, det blev julmat och en karaokekväll.. Kom hem sent, men var på bra humör då jag fick detta :



Moi ;)




Nu jobbar jag bara mån,tis,ons,tor,mån innan jag har semester =) YIPPIEEE!
Vi åker ner till Mamma på tisdagen och stannar till helgen. Trångt, men vad gör det =)
Finns det hjärterum finns det stjärterum ;)
Nä nu ska jag nog äta lite mat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback