AJ

Känner mig som värsta klagokärringen idag... och sista dagarna..
Spelade ju badminton med några kollegor förra veckan, har fortfarande ont i armen efter det.. Antagligen en sträckning i en sena eftersom det fortfarande gör ont.. Gör SVINONT!
Skulle spela badminton igen idag, det gick ju.. hmm.. inte så himla bra. Spelade gjorde jag visserligen i en timme, men med fel arm eftersom jag upptäckte att F*N vad ont det gjorde i vänster arm ( jag är vänsterhänt)
Så jag fick spela med höger, vilket iof gick hyfsat bra ändå =)
Har dessutom typ ischiasont i ryggen fortfarande, och inte nog med det, har dessutom ont i ett knä sen några veckor tillbaka.. OCH ont i halsen =) Hmmm. undra vad som kommer härnäst?? Vill inte veta.. haha
Näevars, det är väl inte så farligt som det kanske låter, men det är inte kul att ha ont i hela kroppen på en och samma gång.

Idag var Sussie och jag och tittade på bil =) Vi (jag) provkörde =)
Men innan bjöd jag på frukost, för det skulle hon minsann äta innan.. haha.. duktig som hon är.. ;)

Annars idag.. Ja jag vaknade kl 06.10, jobbade 12-16, spelade badminton 17-18, var hemma ca 19.
Slappa i soffan och åkte tillbaka till jobbet för att jobba 00-06, känner att det här blir/är en lång dag/natt.
Men imorogn är det sista dagen innan ledigheten i 5 dagar.
Barnen och jag åker till Norrköping över helgen, vi ska sova hos mamma o stefan.
Pierre ska till Åre med jobbet.

Ska träffa en kompis från låg/mellan/högstadiet i helgen också, det ska bli riktigt najs ;) Var typ minst 10 år sen vi sågs...  Det har ju hänt en del sen dess..

Kommentarer
Postat av: N

inte kul att du har ont..men kul att ha nån att träna med..

2010-02-04 @ 01:18:39
Postat av: grannen suss

såklart jag måste ha frukost innan jag åker nånstans... iallafall kaffe!!!! ;-)

vaddå tränar du utan mig..... vaaaaaaaa!!!!!!

skoja bara det är väl friskvårdstimme va.... annars!!!

2010-02-06 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback