Jobb Jobb Jobb

Sitter på jobbet just nu, har jobbat 15.30-22.00 och sen nu 00-06...
är lite sliten, blev inget vila på dagen idag, vilket det sällan blir första natten som jag ska jobba.
Istället rullade jag 165 köttbullar åt Pierre & barnen för att dom skulle få mat fast mamma inte var hemma ;)
Och så fick dom semlor till efterrätt ;)

Både min data och mobil har börjat krångla.. INTE KUL!
Datan laddar bara upp till ca 80% och sen dör batteriet jättefort när jag drar ut sladden, för en vecka sen räckte det i typ 5 timmar??!!!??!!
Mobilen är skum för den lyser konstnat vilket gör att det drar en jäkla massa batteri och sen så låter den inte varje gång som det ringer och smsar heller??!! Jag har ju en ny telefon? Men dom slänger in för mycket skit i mobilerna så dom inte klarar av dom "enkla" sakerna som ringsignaler och lyse... hahaha...

Idag fick jag köra Foffe till skolan, han ville åka nya bilen.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback