jobb..Vad annars?

Sitter på jobbet och har gått av mitt pass för ca en timme sen, nu väntar jag på att gå på nästa om ca en timme =)
Livet är allt bra kul ibland. HAHA..

Idag lärde sig Oliver ÄNTLIGEN att säga R =) Duktig kille..
Imorse var han så gullig. Han sa att Mamma, du älskar mig även om jag är dum..
Precis som att han tycker att det är okej att vara dum eftersom mamma ändå älskar han <3

Idag hittade en kollega 2 kondomer (öppnade) och en flaska mouserande vin i en av firmabilarna???!!
Undra vems dom är??? haha...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jaa vad säger man...kan man ha så "mysigt" på jobbet...=) jag läste en tråd om att 65% sker sex på jobbet?! undra om det stämmer... hahaha snacka pinsamt för den som glömt det i bilen hahahaha.. PUSS

2010-02-12 @ 09:30:21
Postat av: Liinda

Ha Ha... Ojj...

Vilken stjärna... någon har haft det mysigt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback