Längtar <3

Vill hem till min säng, känns som en evighet innan ja får lägga mig eftersom jag ska lämna barnen också..
Hoppas på att kunna sova bra idag, har haft svårt att sova mer än 4-6 timmar så jag känner mig aldirg utvilad när jag har jobbat natt..

Har suttit och kollat på resor inatt igen, kollade både att boka paketresa och separat med billigaste flygbolag, men det är samma pris hur man än gör.. Eftersom hotellen är billigare när man bokar tillsammans med flyg, så som billigast kan man få tag på för ca 7000 vilket inte är farligt för 2 personer för torsdag-måndag...
Det blir ju typ 3500 per person..  Vi får se...

Måste bara säga att  Oliver äv VÄRLDENS goaste unge!
Han är så underbar och snäll HELA tiden.. Han har ändrat sig sååå mycket (till det positiva)
Är sååå stolt över min lilla älskling!!!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback