Magsjuka..

Nu var det dags... vid 23 tiden kom första kräkan hemma.. Då var det Oliver som var den utvalda..
Jag åkte till jobbet men pratade med Pierre för en stund sen och då hade OLiver varit upp 2 ggr till och spytt och även bajsat på sig.. Stackare..
Jag mår bättre än i natt, men jag har ont som f*n i magen fortfarande, så det kan ju vara något skit på g ändå..
Hoppas bara att vi andra klarar oss.. Foffe åkte till farmor idag så risken finns ju att han tog med sig smittan dit, hade jag vetat så hade han inte åkt dit, men det var redan försent då...

Om 2 timmar får jag gå hem och sova.. Om ja nu kan... Får se om Pierre kanske också behöver sova eftersom han varit uppe inatt med Oliver så är han nog jävligt trött.. 
Svärmor o Roger skulle ha kommit imorgon och firat Oliver eftersom dom var sjuka när vi gjorde det, men nu lär det ju inte bli så, Pierre får ringa dom imorgon fm och prata med dom...
Då får jag äta upp allt fikabröd jag köpt själv (självklart får barnen o pierre också, men mest jag) hahaha..
För annars blir det ju gammal ;) haha...

På måndag har jag planer på kvällen, då ska jag på bio med Nettan så då vill jag ju inte vara sjuk.. eller smittbärare.
Och på Onsdag ska jag på begravning på dagen och badminton på eftermiddagen så då vill jag inte heller vara sjuk och på fredag åker vi ner och sover hos Mamma & Stefan för att på lördagen fira morfar som fyller 85, så då vill jag inte heller vara sjuk.. HOPPAS jag klarar mig denna ggn, sist gjorde jag det inte... Då sov jag i 3 dagar som en klubbad säl o soffan.. Pierre o barnen härja men jag sov så gott.. Blev helt tagen av det.. Har inte haft det sen dess så OM ja får det så hoppas jag att det blir en snällare variant än den ggn.. för det var verkligen inget kul..

Har varit och storhandlat idag... Skönt att ha det gjort.. MEN när jag kommer hem så ska jag köra in på gården för att slippa bära allt fråb parkeringen, men då står det en stor bil mitt i vägen... Vi är flera bilar som inte kommer in på gatan alls för att den står i vägen, vi tutar osv... Efter en bra lång stund så kommer det ut 2 stycken, med ett lik... spoooky.. MEN jag var sååå j*vla arg... Det går att köra in på sidan så man kommer in närmre... och dessutom inte står i vägen, men det var tydligen jävligt svårt...

Nä nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ett lik i den bilen... det var väl ingen likbil direkt eller??? var ifrån kom de....

du vet väl att jag kan hjälpa dig att fika, det är vi bra på :-)

vi hörs av smittbärarn... du var hos mig igår...gah!!! kram

2010-02-28 @ 09:21:58
Postat av: suss

glömde skriva att det var jag

2010-02-28 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback