OS

Allt handlar om OS nu, vilket jag iof tycker är ganska najs nu när jag jobbar för då har jag lite sällskap :)
Tyvärr fick jag inte lyssna på 2a åket eftersom det är framskjutet till imorgon vid 18.30, men då kan ja nog inte lyssna...

Imorgon ska jag prata allvar med chefen! Inget allvarligt, men ja blir irriterad över en sak bara å då är det lika bra att ta upp det på en ggn....
Imorgon (idag) blir det soooova soooova soooova... går väl upp strax efter 14 om ja kan sova o sen åker jag direkt tillbaka till jobbet....zzzzzzzzzzz..

Annars händer inte så mycket, ska beställa blomma och band till begravningen imorgon tänkte jag, måste bara bestämma vad ja vill att det ska stå på bandet och det är inte så lätt... Herregud! Det är ett BARN som ska begravas.... Kan fortfarande inte förstå hur det kan vara så orättvist???!!!!???

Har laddat upp lite bilder på BDB igen, har varit dålig på det, men nu har ja gjort det och har bara n¨gra dagar kvar innan jag är ikapp dagens datum... Skönt...

Christoffer funderar ganska mycket nu... på livet.. på släkten, varför man träffar vissa o vissa inte.. Men vad ska man säga??? Han vill så mycket men blir så ledsen när han inte kan.. Vet inte vad man ska säga när han frågar varför han inte kan åka hem till .......???? 


Nä nu ska ja ordna lite kaffe till dagpersonalen, snäll som man är ;)

Nu är ett datum bokat för Ullared!!! Hoppas jag hinner spara ihop så ja kan kolla på lite till mig själv också å inte bara barnen ;) Men det återstår att se ;)

Kommentarer
Postat av: Liinda

Jaa, man blir så arg att vissa människor inte vill ha något med sina barn att göra, hur faan är dom funtade?!?!?!?!

Fattar dom inte att dom gör barnen illa??

Usch.. man blir så förbannad!!

Men det är förbannat tur att Foffe har dig som Mamma... och Pierre!!

Postat av: susanne

så när har du datum för ullared inbokat??? man kanske skulle haka på.... :-)

det är jobbigt när man inte kan svara på allt och spcecillet när man så gärna önskade att man hade svar på allt och att barnen inte skulle bli sårade..

vi kan väl fixa blomma och sånt i helgen... kram

2010-02-25 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback