Redan

Hörde på nyheterna idag att dom uppmanar folk att lägga in ICE nummer i sina mobiler.. REDAN.. Jag la in mina ICE nummer för länge sen =)
för er som inte vet var ICE är så betyder det In Case of Emergency..
Som man alltså lägger in OM det skulle hända ngt så kan ambulannspersonal ringa till närmast anhörig för att få info om ev allergier och sjukdomar osv.. SUPERBRA! tycker jag..
Har man fler så lägger man in dom som ICE 1, ICE 2 osv.. Får dom inte tag i ettan ringder dom tvåan osv..
Så alla som läser här tycker jag ska lägga in det på sina mobiler, man vet ALDRIG när olyckan är framme!

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 1 så ja kan åka ut och jobba..
Har spelat Betapet med Pierre, menja förlora :(
Innan spela ja kort med kollegorna innan dom gick hem.. vänd tia... fast ja säger skitgubbe =)
Dom hade aldrig hört att det fanns ett kortspel som heter vändtid.. J*vla 08:or.. HAHAHA..

Nä nu ska ja kolla bio så nu har ja inte tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback