snart...

Snart (om 2 timmar) så börjar min 5 dagars ledighet.. Ska bli sååå underbart skönt =)

Vädret är SKIT.. Det är snöstorm och det har redan kommit en himla massa..

På lördag ska Matilda sjunga i kyrkan =) Hon är ju lite blyg, men hon har ju klarat det förut så hon gör det säkert nu med =)

En av mina brukare gjorde mig glad inatt.. Hon sa att när jag jobbar så känner hon sig lugn, hon sover jättebra när hon vet att det är jag som ska komma och hon sa att mina barn ska vara glada att dom har mig som mamma =)
Hon sa också att jag är en underbar person.. känns kul att höra!! (Å nej, hon är inte dement eller nåt ;)
KUUUL!

Annars i helgen händer inte så mycket.. Ska väl ta tag i städningen tänkte jag.. BLÄ.. Men det måste göras..

Snart får jag gå hem =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback