Tänker och tänker....

Livet är så orättvist ibland..
Förstår inte varför små barn måste ryckas bort från oss, det är sååå orättvist...
Kan inte ens föreställa mig ett liv utan mina barn =(
Tänker på lilla Jason hela tiden.. Förstår inte, vill inte förstå....
Tänker på Pernilla & Daniel & Emilio...
Christoffer pratade med Emilio idag... Christoffer är jätteledsen också.. Han sa innan han la sig idag, Mamma jag är fortfarande jätteledsen.. Vad ska man säga?
Man måste få vara ledsen och sörja.. En del sörjer kortare stund och en del längre...


Imorgonbitti ska jag träffa rektorn och lärarna igen, för ett uppföljningsmöte.. Lär väl inte vara positivt.. som vanligt..
Men vad gör man?
Jag kan inte ändra på situationen på fritids.. Ja kan inte hjälpa att dom inte kan hantera Foffe... Vad ska jag göra?
Kan ju ta anställning som resurs åt mitt eget barn kanske???
Hmmm... Vi får se vad dom säger imorgon (idag).. Ska vara där klockan 8 så jag kommer inte komma i säng före 9.. När jag vaknar ska jag på kör med Matilda och sen föräldramöte 18-20 på dagis....
Full rulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback