Usch..

Mår inte bra... Mår illa och har ont i magen... Känns som jag är på g att bli sjuk, eller så är det att jag precis läste om magsjuka =) haha.. Näevars jag mådde faktiskt dåligt innan...
Men fick reda på för några timmar sen att Matildas bästa kompis som hon leker tight med på dagis fick magsjuka inatt.. Så vi lär väl åka på skiten eftersom barnen hållt sig friska så länge.. HÅLLER TUMMARNA på att vi inte är sjuka på lördag bara för då ska vi fira morfar som fyller 85 =)
Det vill jag INTE missa.. och så ska vi (Stefan) hämta Foffe i Linköping, han åker dit imorgon eftersom att han har sportlov nu i en vecka...

Nä nu ska ja fixa lite innan ja ska ge mig ut på sista vändan och sen heeeeeem!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

LÄNGTAR TILL MÅNDAG DARLING=)

2010-02-27 @ 14:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback