12 timmar :)

Jag är glad :)



Har klarat dom första 12 timmarna utan ciggaretter och jag är på BRA humör och känner mig väldigt motiverad just nu :)
Tror att jag klarar mig bra tack vare denna lilla runda sak :)




Sitter på jobbet och dricker Te och äter knäckemacka.. Tänkte först åka förbi macken och köpa godis, men jag åkte förbi avfarten :) BRA!

Imorgon ska barnen tillbaka till dagis och skola efter 2 veckors ledighet.. Matilda längtar massor tillbaka till dagis, Oliver är inte lika förtjust.. Men det blir nog bra bara han kommer dit tror jag för han trivs egentligen där men alla barnen på avdelningen är inne i en "du är inte min kompis" period.. Men den går väl över såsmånigom..
Matilda saknar sin fröken Stina...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback