42:)

Nu har det gått 42 timmar sen jag tog min sista ciggarett och ajg lever fortfarande...
MEN sista 12 timmarna har varit ganska jobbiga, inte för att jag har varit röksugen utan jag har svettats och kännt mig allmänt "konstig" men antar att det beror på att nikotinet lämnar min kropp :) SKÖNT
Jag är sååå glad att jag kan, och att jag visar alla er tvivlare att det faktiskt går..
Jag har rökt i typ 15 år och kan jag sluta så kan du med...
Har väl rökt regebundet i kanske 13-14 år iallafall... Så det går att sluta..
Klart att det är lite jobbigt, men det är säkerligen lättare för mig att sluta röka än vad det är för dom som ska sluta med alkohol eller droger...
Idag blir det gymmet och städa.. Kanske en prommis också.. Tog en timmes prommis igår.. Superskönt..

Idag tog Foffe bussen till skolan, han hade en remsa kvar sen förut, men han fick åka gratis..
Han ringde mig när han satt på bussen.. MAMMA han lät mig åka med.. GRATIS.. Överlycklig.. haha

Idag önskar jag N&M LYCKA TILL! Hoppas det går ER väg idag.. KRAMAR

Tänker också mycket på lilla J... Puss & Kram till dig lilla killen..


Kommentarer
Postat av: anne

godmorgon :)

Postat av: TVILLINGARNA

=)

2010-01-05 @ 08:42:12
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback