Besiktning

Besiktningen av bilen gick bra idag, behöver inte ombesikta men har 1 "bra att veta" och en 1:a..
Så på måndag blir jag av med bilen ett tag, då ska det in och fixas så vi kan sälja..

Idag har jag haft en slappardag utöver besiktningen, hämtat barn lagat mat.... osv...

Foffe var glad idag, han fick skriva med morfar på msn.. Han mår ganska dåligt av att inte ha en "riktig morfar"..
Tråkigt, men vad gör man? Men jag hoppas att han inte mår lika dåligt över det nu när dom kan "prata" via msn..
Det är skönt att dom kan prata även om inte pappa o jag gör det...

Nu väntar jag på att Pierre ska komma hem från BP passet...
Så jag kan få mitt kaffe =)

Imorgon ska jag iväg och försöka hitta en present till Karin som jag ska till på Lördag på kalas..
Hon fyller 28 och ska ha en tjejkväll med lite ... party och gå ut och äta...
Det är en bit att åka, men det ska nog gå bra =)
Hoppas på en trevlig kväll...

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du törs.. ha ha ha

2010-01-19 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback