BURR

Sitter och fryser, känner mig inte helt kry..
Lite små snorig och så är min rygg inte riktigt min vän idag, tror jag fått en inflammation.. Brukade ha det för några år sen... Det gör SKITont iallafall...
Sitter med mössa på på jobbet =)
Så här snygg är jag då =)





Imorgon när jag vaknar ska vi städa =) Såååå tråkigt men det behövs göras ibland..
På måndag ska jag åka till nynäs efter jag sovit och på tisdag på möte med rektorn på skolan...
På onsdag är det badminton..
Och ngn dag ska vi åka till Nettan så Pierre kan hjälpa dom att installera deras torktumlare dom köpt..
Och på fredag åker jag och barnen iväg över helgen, tror att vi sover hos mamma..
Och så ska Tequila med också förstås =)

Nä nu ska jag kolla lite resor och bil på nätet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback