Gott Nytt År!

Vårt nyår var jättebra :)
Firade med trevliga vänner/barn och åt god mat, potatisgratäng,kött och sallad och till efterrätt blev det Pannacotta med hallonsås och bär.. MUMMA...
Barnen höll sig vaknar och var faktiskt väldigt snälla :)
KUL

Sitter just nu på jobbet.. Hade hellre legat i sängen och sovit.. Eller åtminstone ligga under täcket och kolla på Teve eller nåt... Tråkigt här... Hoppas verkligen att vi drar igång lite större med natten.. SNART...

Imorgon blir min förhoppningsvis sista dag som rökare...
Har lite snus som förhoppningsvis ska hjälpa mig med att sluta..
Så nu tänkte jag börja träna fasta dagar när jag ska sluta röka.. Måste göra något...
Pierre går ju måndag och tisdagar och ja vill helst inte gå på ons och tor eftersom ja alltid jobbar natt då..
Men ja får gå efter Pierre eller på helgen... Det får lösa sig.. Träna SKA jag göra MINST 2 ggr i veckan from NU..
Sådetså,,, Är trött på att se ut som en FET KOSSSA!!! BLÄÄÄÄÄ...

Här kommer lite bilder från våran nyårsafton..

Min Friss.. Inte världsfin, men den duger åt mig :) haha




Moi ;)




Barnen äter mat




Alice, Mathilda och Matilda



Alla sitter till bords



Efterrätten




Min fina guddotter Mathilda och min fina dotter Mathilda




Jag & Nettan sjunger singstar :)




Matilda & Jossan sjöng också..




Nettan och Foffe med Rock Band :)




Grannarna och vi..




Raketer :)




Kommentarer
Postat av: din man

min träning på måndagar går ju faktiskt att flytta till onsdagar eftersom det är min fria träning och inte tidsbunden till gruppträning.. sen så kan ju du träna dagtid så länge (?) du jobbar natt.. och du.. jag älskar dig hur du än ser ut... människor förändras till utseende hela tiden allt eftersom åren går, men man är alltid densamma i hjärta och själ.. du är min gobit. Puss

2010-01-03 @ 09:54:43
Postat av: suss

häng på mig ska träna flera ggr per vecka... och jo pierre det spelar roll hur man ser ut, känner man sig fin så mår man bättre!!!! vilket resulterar att man blir gladare och mer positiv!!!! gruppträningar finns knappt på dagtid vi kör spinning vännen.... det bränner gott!!! kram

2010-01-03 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback