Intensiva dagar..

Fick hem polisanmälan igår, och som alltid så blir det ju ingen vidare utredning, men vi har iallafall gjort en anmälan..

Foffe ringde mig massor igår, först ringde han för att hans "sk" specialpedagog bjussar en kille på fika framför Foffes näsa, men hon bjussar inte foffe.. INTE speciellt pedagogiskt enl mig.
Sen några timmar ringer han och gråter igen och säger att han vill byta skola, vilket jag också vill att han ska, men det GÅR inte.. FAN.. Han verkligen gråter och mår skit på skolan, men jag som förälder kan inte göra ett skit.. Hur tror ni det känns??? Inte bra...
Sen ringde han igen, då var han ledsen för att han sa att en fröken kallat honom för idiot och sagt att hon skulle slå honom.. Pratade med den fröken och hon blev rädd för mig så hon ville inte prata??? Hahaha..
Ja Jessica, jag är farlig ja lovar.. Mooohahaha...
Sen fick jag samtal från en annan fröken som sa att Foffe haft en ganska dålig dag.. (som om jag inte visste det, han ringer alltid hem massor då)
Men jag tycker det är bra att dom ringer också så man får höra deras sida av saken...
Christoffer ringde mig när han var på väg hem och sa att- Mamma. jag visste redan imorse att det här skulle bli en dålig dag.. Varför visste han inte, men han hade på känn...

Jag jobbade kväll igår (tack C för skjutsen hem),  och som det ser ut nu kommer jag att ta ca 6 xtra kvällspass i månaden och jobba dubbelpass dvs 15.30-22.00 och sen min natt 00-06 Får ihop lite mera % och det känns ju bra =)
Måste börja spara pengar så att jag kan åka till ullared juh =)
Vill helst dit nu, eller typ igår =)

Idag blir det jobb ikväll igen, sen går jag på 5 nätter from imorogn, men förhoppningsvis så kan jag vara ledig på fredag för då är det bowling och middag med jobbet.. Eller dt är med jobbarkompisar bara inte cheferna...
Så det skulle vara trevligt att gå på..

Helgen i Sala (Möklinta) var trevlig, handlade lite på partyt.. nice =)
Sov till nästan kl 12 på söndagen, det brukar inte vara min starka sida direkt, men jag och Ellinor och Karin satt upp till 4.30 och prata så det var skönt att få sova länge eftersom jag skulle åka hem också..

Nu ska ja dricka lite kaffe!
Gomorgon!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Och så köra lite käk på söndagar ger ju också en liten slant iallafall... du kan när du vill ;)

2010-01-26 @ 09:07:34
Postat av: Madde

Haha, stackars den fröken ;-)

Förstår inte varför alla fröknar blir så rädda för oss när man ringer o vill ha något sagt:-)

Ni får flytta ner här nere och se till att Foffe börjar en skola här :-D

Jag följer med till Ullared!!!!

Postat av: Liinda

Jag vill också till Ullared ;)

Jag tycker med att ni ska kolla upp lite jobb i Norrköping, nyköping...

Usch för att gå och må dåligt i skolan!!

Kommer tillbaka minnen som jag helst vill slippa.

Foffe skulle nog som sagt må bra på Råsslaskolan el. vikbolandet ;)

Varför får ni inte byta skola??

Man måste ju kunna gå ge honom en nystart?!

2010-01-26 @ 10:02:57
URL: http://LiindaOlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback