Jaha...

Då var det dags idag då... Känns lite sådär..
Mina ciggaretter är ju på något sätt mina bästa vänner...
Men jag hoppas att ja kan sluta, trots att min motivation nu är obefintlig.

Idag blev det inte mycket sova för min del, Pierre åkte iväg för att skjuta och la barnen för att sova middag innan, men ingen av barnen ville sova så dom små hamna i min säng.. Vilket inte gör mig något egentligen OM dom bara kan vara tysta och sova, vilket dom inte var så jag fick inte sova länge idag. Hade verkligen behövt det, men men det är bara att gå upp och möta verkligheten :)

Barnen sitter just nu framför Teven efter lite fika..
Ja ska nog gå och ta mig något att äta också, kanske gå till affären o köpa massa tröstsaker?? haha...

Ny Dag Nya Tag!

Kommentarer
Postat av: Liinda

Hej Gumman! Jag tycker att du ska köpa den där boken och läsa den! Mååånga har lyckats!!



Jaa, här är det med bantning som gäller, ska vara fin till sommaren 2o1o ;)

7 kg har jag lyckats gå ner och 9 kg återstår...

Gaahh... Faan att man har ätit en massa j*vla skit, otroligt!!

Men Men... har det tagit mig 4 år att få på mig 16 kg extra så tar det nog tid att ta bort dom med.

Men denna gång ska jag lyckas.. önskar dig lycka till med rökningen och bantningen!

Postat av: suss

du vet gumman snart slut på att sova middag de börjar bli stora och då vill de inte sova längre... du har haft din lyxtid nu.... he he....

fast det var skönt på den tiden det begav sig med egen tid på eftermiddagen!!!!

du får sova innan du går till jobbet!!!



kram

2010-01-03 @ 15:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback