Jobbar

Sitter på jobbet, mår inte så jättebra, är förkyld och magen gör ont fortfarande.. Inte alls kul, hoppas det känns bättre till imorgon för då ska jag in till stan och äta på grekisk restaurant med några kollegor och vid 23 ska vi gå och bowla.. Ska bli superkul, snälla Tariq ställer upp och jobbar åt mig så jag kan följa med..

Sitter på nätet och kollar hus, VILL verkligen flytta till hus, men dt lär ju aldrig hända.. BLÄ!

Igår var jag och spelade badminton med Jossan och Cilla
Har träningsvärk i armen och höger skinka idag, nästa gång ska jag inte bara köra med vänster arm.
Var väldigt negativ från början, men det var såååå kul! Jag längtar efter nästa onsdag när jag får spela igen..

här är Jossan :





Skulle vara på skolan imorgon, men det blir på tisdag iställlet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback