Jobbar..

jobbar är kanske inte rätt ord heller eftersom jag inte "jobbar" fast ändå "jobbar".. haha.. krångligt det blev..
Jag är på jobbet men har inget att göra just nu så jag sitter här vid datan istället, lyssnar på P3.

När jag kommer hem ska jag göra mig iordning och sen ska familjen bli klara sen åker vi mot Vikbolandet..
Ska gå på Almas dop och sen åka till Söderköping för att hälsa på en kompis och sen vidare till Norrköping för att sova över hos en kompis.. Som är snäll att låna ut sin lägenhet till oss.. Tack Angelica.
Vi kan ju inte sova på landet nu när det är så kallt annars hade det ju varit toppen..
Ska bli skönt när det blir lite varmare snart så vi kan åka dit igen.. Ska tillbringa typ alla mina lediga dagar där med barnen =)

Har lagt ut bilder på Face nu inatt på barnen när dom var små och från Olivers födelsedag också..
Foffe har ju skaffat Facebook nu också.. Kul =)

Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag en natt sen ledig 2.. Störande att vara ledig en och sen jobba, men jag är glad att jag fick vara ledig imorgon så jag slipper somna i bilen på väg hem till Stockholm igen..

Nä nu ska jag fortsätta att göra.... ingenting.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback