Middag och Bowling med kollegor =)

Igår åkte jag hemifrån strax innan 19 för att möta upp mina kollegor Sofie,Ty,Daniel och Jossan för att gå till en grekisk kolgrill och äta, det blev kycklingspett med pomme och tzatziki och grönsaker, till efterrätt blev det baklava. Den var god, men söt.. Jag brukar alltid köra på säkra kort när jag äter och köpa typ kladdkaka eller nåt men för en ggn skulle köpte jag ngt annat.. =)
Kl 22.30 gick vi ifrån restauranten för att gå till bowlingen på Ballbreaker.. Det var en bit att gå så vi åkte tbanan en station och gick sista biten... Vi skulle börjat kl 23 men grabbarna (David,Eero och Jocke) som jobbade kväll var sena så vi fick skjuta på det till 23.30 istället..
Bowlingen gick över förväntan bra... fick flera strike... Men när jag inte fick strike så blev det inte så bra poäng, men jag gjorde så gott jag kunde =)
Kom väl hem typ 1.20 inatt.. Hade flyt på vägen hem tack o lov..
Kvällen var trevlig!
Sov till kl 10 idag, var sååå skönt... Inatt är det dags för jobb igen, min rygg är PAJ så jag har lite svårt att röra mig men det ska nog gå bra, jag kan ju inte påstå att jag jobbar ihjäl mig direkt på natten ;)

Här kommer lite bilder från gårdagen!


Jag & David




Hela gänget, Eero,David,Jocke,Sofie,Ty och jag =)



Igen =)




Eero, Jocke,David och Sofie




Igen.



Ty




Sofie & Ty




Moi =)




Jag gör segerdans efter en strike =)




Hela gänget igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback