Så var det dags igen

Ytterligare en till grej att ta tag i skolan, blir så trött på att det aldrig kan vara lugnt.
Idag fick jag ett samtal från Foffe där han säger att det hade hänt en grej.
Han kan ringa hem för småsaker så ja tänkte att det inte var så allvarligt.
MEN.....
Han hade stått på knä ute och helt plötsligt hade idiotMartin kommit och hoppat på Foffe bakifrån, Foffe hade inte en chans att reagera eftersom han var helt oförberedd (fröknarna så vad som hände)
Vilket resluterar i att han flyger framåt och slår sig i ansiktet och har ont i magen och höften.
Han fick ett blåmärke på kinden och skrapsår. Höften ska jag kolla på imorgon.
Det kommer att bli en polisanmälan och en skadeanmälan som skolan gör.
Den här Martin är inte riktigt klok alls, han har trakasserat barnen på skolan sedan dom började för 4 år sen.
Han har doppat ner ett barns huvud i toaletten och är allmänt dum och dryg mot allt och alla.
Jag VET att Foffe inte heller är Guds bästa barn, men någon jävla måtta på hur barn får/kan bete sig får det fan vara.
Vad jag vet så har M gjort så att åtminstone 2 barn bytt skola.
Tyvärr är det ju inget alternativ för Foffe då ingen skola vill/kan ta emot honom.. IDIOTISKT...
Varför ska man bli särnbehandlat för att man har en diagnos???
Jag skulle så gärna vilja flytta ut p landet för att slippa denna jävla diskrimering.. "på landet" finns det bara 1 skola och där är ALLA välkomna oavsett bakgrund/diagnoser/handikapp osv..
HATAR DENNA IDIOT STAD SOM INTE ACCEPTERAR ATT ALLA ÄR OLIKA!!!

M:s mamma är fruktansvärt speciell också, när andra föräldrar har konfronterat henne så säger hon bara- Min M gör inte så, han är så snäll.. mmm sure in my ASS att han är, jag har själv sett honom och hört honom bete sig som ett svin. Han fotade Foffe mfl NAKNA med sin mobil...
Imorogn ska jag gå upp till skolan när jag har vaknat...

Sen blir det en tur till jobbet kl 16 för att ha ett nattmöte, det är omstrukturering på g, men inte på det sätter jag hade hoppats, men jag tror att detta blir bra ändå.. Synd bara att vi inte blir fler på natten..
Men det kommer det också tids nog..

Så här ser foffe ut idag, får se om det är värre imorgon..






Kommentarer
Postat av: Liinda

Här är det lugnt och skönt...

Ni kanske skulle kolla runt lite på andra jobb här i närheten??

Ingen blir gladare än Madde och mig ;)

Han förtjänar lugn och ro efter allt han varit med om i sitt liv.

Stadslivet är tufft å stressigt.. här är det ingen stress och lite folk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback