såååå trööttt

Vill bara hem och sova nu, känner att ögonlocken bara vill stängas...
Somnade i typ 2 minuter på soffan hemma men vakna snabbt igen och kunde inte somna om...
Och vaknade alldeles för tidigt idag på dagen..
Gjorde paj och städade lite, sen kom familjen hem och senare kom fam berglund och firade lilla fisen...
Han var sååå trött och sa en hel del fula ord och var inte alls på sitt bästa humör idag...

Imorse tyckte jag synd om barnen, ingen av dom ville vara på dagis.. Man känner sig som världens taskigaste mamma när man tvingar dom att vara på dagis mot deras vilja, men jag har inget val..
Jag måste jobba.. Men dom brukar ju tycka om dagis i vanliga fall så jag hoppas det bara var något tillfälligt..

Sitter på jobbet nu.. Tråkigt att bara sitta och glo.. Men någon vänlig själ har lämnat 3 skvallerblaskor här som ajg tänkte titta igenom snart...

Har precis pratat med Madde ett tag också.. Lite sällskap iallfall ;)

Nä.. Godnatt och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

Japp, ringer strax igen:D

Röksällskap sökes...

2010-01-15 @ 02:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback