sitter på jobbet :)

Är på jobbet, myser med mig själv:)
Fryser såååå så jag har tänt ljus så nu är det mysigt här...
Har man inte gubben att mysa med så får man mysa med sig själv :)

Idag har Foffe varit och åkt Gokart igen...
Nu vill han gå på gokartskola, kostar "bara 2400 kr för 6 gånger..DYRT
Vi får se om vi lyckas ordna det på något sätt..

Som det ser ut nu blir helgen lugn, vi har inget inplanerat alls...
Ska väl städa lite och träna..
Imorgon blir det träna iallafall, vet dock inte rikgit vilken tid än för jag fick veta för några timmar sen att jag ska vara på jobbet vid 15.30, men jag hoppas hinna träna innan dess.. Vill ju inte sova för länge eftersom jag är ledig nu i 5 dagar ;)



Kommentarer
Postat av: Gummi rumpan

Hur myser du på jobbet:)

2010-01-08 @ 07:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback