Suktar efter....

Sitter och kollar på utlandsresor.. Skulle vara sååå skönt att komma iväg även om det så bara är några dagar..
Behöver SOL och VÄRME... Tror barnen skulle må bra av det också..
Kan inte någon vänlig själ skänka en peng till en fattig? Det är välbehövligt =)

Sitter på jobbet och har precis fyllt i min semesteranssökan inför sommaren, känns dock inte så aktuellt i detta väder...spelar inte så stor roll egentligen när jag har semester eftersom jag är ledig så mycket nu när jag jobbar natt, men ja tog sen semester i år igen, men det är inte säkert att jag får det beviljat..
Har ändå tänkt att spendera hela sommaren på landet med barnen när jag är ledig i 5 dagar.. 

igår fick jag denna fina bukett.. Av Suss =) TACK
matchar bra med mina tapeter =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback