Visste det...

Visste att det skulle bli så här.. Hade det på känn och jag hade rätt.. Som alltid =)
Ringde och väckte min chef kl 1.30.. Får ju lite dåligt samvete men vad ska jag göra =)
Hon somnar nog om ganska fort.. Tur jag inte fick en utskällning iallafall.. haha...

Än så länge är natten lugn förutom det som nyss var...
Sitter och dricker cola och äter tårta som det bjuds på här.. Mums.. Kan behöva lite socker..

Imorgon ska jag med Oliver på 4 årskontroll, hoppas han klarar det "testet".
Sen på tisdag morgon kl 08.01 ska jag besikta bilen, sen ska vi nog sälja den och köpa en bil som Pierre kan övningsköra i...
Så han får sitt körkort snart, känner mer o mer att jag vill att han ska ha det snart så jag slipper köra HELA tiden..

Igår var vi på dop. Alma döptes..
Hon skötte sig bra och var snäll hela tiden.. Mosters tjej =)


Jag och Alma Alice Madelene




Moster Malin med Alma





Mats,Madde & Alma




Alma med Lillemor




Fam Svensson/Andersson



Kommentarer
Postat av: gubben

vågar du åka med mig ???

2010-01-18 @ 06:56:19
Postat av: Liinda

Härligt att han med är sugen på körkort.

Förstår att det är jobbigt att köra heeeela tiden, att inte kunna dela upp.

F önskar nog att jag med var sugen... He he..

Men men, det kommer, vart efter...När jag är mogen.

Hm...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback