Nu är Foffe lämnad

Klockan ringde 5,30 imorse. Jag och Foffe åkte strax innan 6 härifrån, med frukosten med oss i bilen ;)
Färjan gick 6.20... Det gick ganska fort upp till Stockholm ändå, var framme innan 8, då åkte vi hem och hämtade Stampe och hämta Foffes packning, sen vidare till Farsta o lämna Foffe.. Han var sååå glad..
Han ringde när dom kom fram och han var superglad,förväntansfull och helt uppe i varv, Precis som det ska vara när man åker på kolla ;)
Ja hoppas han får en kanonvecka nu med många nya kompisar ;)

Har suttit o löst korsord sen jag kom tillbaka till landet, barnen kollar på film.
Men nu verkar det bli lite bättre väder så jag kan nog gå ut och sätta mig senare, väntar på att Toa ska komma snart, hon ska vara här i veckan..
Planerar ev att åka till Rejmyre Marknaden på onsdag, inte om det spöregnar kanske men annars så ska vi nog åka..

I Lördags var jag med barnen o Malin i S:T Anna och kollade lite.. Det var inte mycket att ha direkt, men det är alltid kul att åka o se om ngt ändrats sen sist ;)
Vi stod även och tittade på en trafikolycka i Norrköping, barnen var grymt impade av hur alla jobbade (ambuland,polis,brandmän osv)
Bilder kommer sen, nätet är liiiite segt här på landet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback