Shopping

Idag blev det lite shopping inne i stan, efter att vi åkt till mormor o morfar och fikat ;)
Köpte bla en ny mobil till foffes, det är sjuuukt irriterande att det ekar när man pratar med honom... Men snart slipper vi det ;)
Jag köpte mig ett par nya "hoppatofflor" (som barnen säger) eftersom mina gamla var trasiga..
Dom är ju inte snygga, men dom duger bra ändå ;)




Fikan hos mormor o morfar var trevlig som alltid.. Mormor hade bakat muffins, supergott ;)

Har även ätit på Leons "som alla pratar om" för första gången idag, det var inte helt fel ;)

Nu blir det slapp med lite spel och korsord, lägga barn o det vanliga "kvällsgörandet" dvs.... ingenting ;)

Imorgon vet jag inte alls vad som händer..

På lördag kommer Foffe hem igen.. Han har det superbra.. förutom lite "småsur" på en annan kille, men man kan inte komma överens med alla, så är livet..












Kommentarer
Postat av: angelica

va e det du säger??? klart dom e snygga.. (har likadana nämligen) hoppas ni har det bra. kram till er alla

2010-07-30 @ 21:51:13
Postat av: Carmen

Hallå där!! Det e absolut inget fel på dom tossarna.....jag älskar mina och dom e precis likadana. Så det så...hehe ;)

2010-08-03 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback