Skitvårdcentral!

Fick betala för att gå dit iallafall, dom sa- jamen det är ju ändå ett besök?
JA men inte sjutton är det mitt fel att det inte läkt?? Idioter...

När vi var klara på VRDC så åkte barnen och ja hem och packa in oss i bilen, det var MASSA packning, bilen va typ överfull.. Men nu är vi framme.. Jag har pulat lite med att vattna rabatter o så.. Imorgon blir det iallafall en sväng in till stan för lite shoppinh. Måste ju fylla skåpen lite här nu när man ska "bo" här i typ 4 veckor..

Måste hitta på ngt att göra med barnen under semestern, men vad?? Vi är ju inte direkt rika just nu känner ja..
Men nåt ska man väl kunna göra iallafall...

Förutom shopping imorgon blir det städning och kanske lite bad också beoende på väder...

Nu snusar barnen sött i sängarna, Oliver sover inne hos mamsen ;) MYS
Pierre kommer nog på lördag, Matilda grät enormt efter pappa förut vilket hon alltid gör när hon ringer o säger gonatt.. Pappagris som hon är ;)

Idag berättade Matilda även för moster Madde att hon inte ska ha egna barn utan att hon ska adoptera barn när hon blir stor.. Det har hon bestämt sen länge, hon vägrar egna! Hon vill absolut adoptera... Vilket iof inte är mig emot, det finns alltförmånga barn i världen som inte har en mamma eller pappa eller som på andra sätt lider.. Skulle jag kunna så skulle ALLA dom barnen få bo hemma hos mig ;)

Nä nu är det lite smörgås som gäller sen ska ja hoppa i bingen!

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback