Snaaaart

Snart får jag äntligen min efterlängtade semester, jobbar bara imorgon sen har jag semester tom 23 augusti..
Det ska bli så j*vla skönt... Men det är iof inte bara semester, har en del möten inbokade också, men det gör inte så mycket bara det inte blir för många, måste ju ändå hem till stockholm och vattna och kolla post...

Idag har jag varit sååå jävla duktig och städat bilen in och utvändigt.. det tog mig "bara" 2 timmar.. PUST!
Blev helt färdig efter det...

Imorgon ska jag åka och träffa 3 söta tjejer ;) Barnen och jag ska åka till Nettan m Fam efter jobb/dagis/skola...
Matilda går sin absolut sista dag på dagis någonsin imorgon... Känns lite konstigt för i min värld är hon fortfarande liten ;) Men det är inte så lång tid kvar till Oliver börjar skolan, tiden går såå fort..

Funderar på vad man ska hitta på under semestern förutom att bada och klippa gräs/vattna/rensa rabatter...
Det återstår att se... Lite sällskap får vi ju iallafall, Malin och Viktoria kommer och är lite under semestern, trevligt med sällskap tycker jag ;)

Nu ska jag sitta i soffan och bara slappa och längta till imorgon kl 16.00 då semestern börjar.. Wonderful..
Packa packa packa gäller nu.. Mycket som ska med när man är 5 st som ska vara borta i 4 veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback