Snart

Nu jobbar jag bara 5 dagar till sen är det semester ;)
Har inte bestämt än vilken dag vi drar till landet, Pierre börjar ju inte sin semester förens på fredagen och jag börjar min redan på onsdagen... På lördagen ska vi till S:T Anna och strosa.. Najs..
Annars är våran semester helt oplanerad, det enda vi vet är att vi ska vara på landet...

Igår var jag hos kuratorn på BUP och pratade om Oliver, snacka om konstiga frågor man fick... haha..
En del kändes helt orelevanta medan en del kändes mer relevanta..

Var även och tog bort min knöl på armen som dom nu har skickat på analys som skulle ta minst 3 veckor....

Idag har jag klipps mig också, det var väldigt varmt med långt hår i den här värmen så jag klippte av en DM typ... Skönt att ha det lite kortare...



Kommentarer
Postat av: Carro

Ingen farlig knöl hoppas jag... Härligt o va på landet. Vi ska ut till pappa på fredag o stanna en vecka :) Ska bli underbart :)

2010-07-16 @ 22:18:31
Postat av: Nettan

Bra att du tog bort den tycker jag!!! Vill hinna ses bara INNAN ni åker. Vi saknar dig pluttan <3

2010-07-17 @ 09:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback