Fram och tillbaka

Var på sjukhuset med Oliver både i tisdags och igår, men dom vet fortfarande inte vad det är för fel på honom..
Jag hoppas att det inte kommer igen och att han får förbli frisk, MEN jag är otroligt stolt över honom, han har aldrig behövt ta blodprov eller ngt men nu har gjort det 2ggr på en vecka och han var sååå duktig, han var duktig hela tiden...

Nästa vecka är det full rulle för mig, det är möte på soc med Foffe i 3 timmar på tisdag, Möte på dagis om skolstarten med en fröken från skolan, Foffe ska till läkaren, Och så ska vi träffa psykologen som ska göra utredningen på Oliver..Mycket som händer, men det ska bli skönt när allt är över...
Jag känner verkligen mer o mer att jag MÅÅÅSTE jobba natt igen, jag bryter ihop av all denna stress som är..
5 saker nästa vecka jag "måste" gå på vilket innebär ca 8 timmars frånvaro från jobbet.. ALLT är ju arbetstid, varför kan inte myndigheter och läkare ha öppet på kvällstid??

Jaja, idag blir det landet.. Har alla barnen hemma idag så det är full rulle..
Vi ska åka till Melins imorgon för att fira Johanna som tog studenten igår..

På söndag ska vi fira Matilda som fyller 6 år på måndag =)

Denna ska hon få :



och även en mp3 spelare och lite smått...


Foffe fick denna häromdagen




Kommentarer
Postat av: Liinda

Jösses det var nog den finaste tjejcykel jag sett.

Anar att hon blev super glad.

Lider med dig att du har det sååå stressigt, själv har man typ INGEN stress.

Vi får se om vi synes på Lördag då.. hör av mig i sånt fall.

BamseKram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback