Soc

Idag har jag och Foffe varit på möte på soc. Det skulle tagit 3 timmar men det tog inte så lång tid ca 2 tack och lov, men det tog tillräckligt lång tid för att Foffe skulle tröttna.
Men jag tyckte han skötte sig bra ändå, han svarade på alla frågor och sa precis vad han tyckte och tänkte.
Vissa saker var ju inte så kul att höra kanske... Men vad ska man göra?
Får se hur det blir i fortsättningen med allt nu...
Idag blev han även anmäld till kollo i 1 vecka i sommar.. Han tycker det ska bli jättekul... Hoppas han klarar det bra.. En vecka är lång tid.
Imorgon ska jag och Foffe till hans läkare för vikt,längd och Blodtryck och Puls koll.. Hoppas det ser bra ut denna ggn..
Sen självklart jobb både innan och efter..
På kvällen ska Pierre iväg med sitt jobb och på torsdag ska han skjuta på kvällen och jag ska på möte på dagen... FULL RULLE!
På fredag åker vi till landet igen, för på lördag ska vi fira Matilda med min sida av släkten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback