Typiskt..

Min chef smsade mig nu ikväll o frågade om ja kunde jobba imorgon natt.. Typsikt att jag inte kan!
From idag tar vi över våra egna nattärenden igen, men ja kommer troligen inte att få börja jobba natt fören efter semestern eftersom dom redan satt in vikarier på min rad under semestern. Pratade lite med chefen idag o sa att jag mer än gärna börjar omgående... 10 veckor kvar annars, det känns som en evighet..Men den som väntar på något väntar alltid för länge =)
Imorgon jobbar jag bara till kl 13 sen åker vi till landet vid 15 tiden ungefär.. Ska bli skönt, vi ska fira Matilda på lördag...
Måste komma på ngt att ge til Elin också, har hjärnsläpp totalt!

Idag har jag och Pierre varit på BUP och träffar psykologen, Oliver har fått tider i Aug/sep för att göra utredningen.. Känns skönt att vi fick så snabba tider...

Barnen har redan somnat, dom var trötta idag.. Vilket inte gör mig så mycket för det är skönt med lite lugn och ro, Pierre är inte hemma ikväll heller så jag är solo hela kvällen....


Kommentarer
Postat av: C

Hoppas allt e bra med er.. Vad är det för utredning med Oliver ni ska göra? Kram

2010-06-17 @ 22:31:34
Postat av: Pern

Han ska göra en ADHD utredning

2010-06-18 @ 06:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback