Varför??

Idag kommer det bli mest gnäll faktiskt, vilket kanske inte är så värst kul...
Men ibland måste man få gnälla av sig,  för det första så känns det ibland som att det BARA är fel på mig (då menar jag alltså sjukdomar o sånt)

En knöl här o annan där, var hos läkaren för att OP bort en i fredags, var där i 2 minuter sen fick jag en ny tid för OP istället?? Varför skulle jag ens dit då? Får se vad proverna på den visar....SUCK!

Mitt finger som har gjort ont i veckor nu... Det går inte över och gör djävulskt ont när jag "jobbar" med handen..
Vi har reumatism på mammas sida, men jag håller fan alla tummar och tår för att jag ska slippa få det.

Sen har jag ju min jävla mage, som aldrig verkar vilja bli bra, men när man lever som man gör så är det kanske inte konstigt? Stress består ju hela liver av, planering är a och o för mig. Jag måste ALLTID pussla och fixa och trixa, vet inte ens om jag kan gå på skolavslutningen på onsdag än, det känns ju inte så bra. Sen har jag 2 läkarbesök nästa vecka, veckan efter möte och i juli läkarbesök igen, sen lite mer därimellan.. ALLT på arbetstid.. Hur ska man lyckas få ledig mitt i semesterperioden???

När jag ändå är inne på jobb så tänker jag fortsätta klaga =)
Ibland blir jag så less på mitt jobb, det är oarginersat och folk gör precis som dom vill o skiter i konsekvenserna av det dom gör? Varför inte tänka på andra ngn ggn? En del månniskor har svårt för ordet Empati...

Är less på allt nu, vill bara att allt ska lugna ner sig och bli "normalt".. eller åtminstone så normalt som det går att få det :)

Nä nu får det vara nog med klagande idag :)

Vill ut på landet nu och få lite lugn och ro, men det är "bara" 5 dagar kvar innan vi åker dit igen, ska bli superskönt!

Måste fundera ut hur jag ska göra med Matildas presenter, vad jag ska köpa och inte.
Vi har köpt en MP3spelare åt henne, sen önskar hon sig bara "ngra" saker, men lite dyrare.. Hon vill ha en ny cykel 20" för 1500:- och en Power Wing som "bara" kostar 1200 :-.. haha.. Och ju äldre hon blir desto dyrare blir det ju.

Ska försöka hitta en avslutningspresent till Foffe också, det lutar åt en ny cykel... Helt sjukt att han ska börja mellanstadiet.. 4 an liksom! Känns ju som jag gick i fjärde klass typ igår?? haha..


Nä nu orkar jag inte skriva mer, ha en bra kväll! Min ska bestå av... nada... slapp i soffan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback