Begravning

Håller just nu på att gör mig redo för dagen, idag är det begravning..
Förberedes mig mentalt.. Men det är inte lätt.. Hur ska man kunna förbereda sig på detta??
Christoffer ringde precis och var jätteledsen.. När han är ledsen blir jag ledsen =(
Jag hoppas att hans sorg snart är över, vi ska gå till graven i helgen när han kommer hem så hoppas jag att det k'nns lite bättre för honom...

Ska snart hämta Pierre på jobbet så han får hem och duscha. Begravningen börjar kl 12..
En av dom jobbigaste dagarna i mitt liv, både som har och som kommer vara...
Tänker på Pernilla,Daniel och Emilio.. Man ska inte behöva begrava sitt eget barn.. Man ska dö före sina barn...

Gråter.....


Kommentarer
Postat av: suss

Ja du vännen... jag gråter jag med nu redan innan hur ska detta gå.... jag vill inte det här och önskar att det vore över redan... och jag säger som du låt mig aldrig behöva begrava mitt eget barn.



Alla mina tankar till Pernilla Daniel och Emilio <3 måtte gud hålla sin hand över er idag och alla andra dagar....



Kram

2010-03-03 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback