Blev visst mer..

Fick en tid till att passa nästa vecka, på tisdag 11.15 ska jag åka med Foffe till hans läkare för att ta blodtryck/puls och se om vi ska ändra hans medicin lite...


Idag är jag hemma med barnen igen, Pierre slutar 14 så jag åker lagom till jobbet när han kommer hem..
Skönt att slippa VAB... ;)Blir ju lite bättre ekonomi då och nu måste jag spara till Ullared.. Vill ju knappast åka dit med en 1000 kr... Utan vill ju kunna handla en hel del...

Nä nu ska ja ordna frukost till dom små och skicka iväg Foffe till skolan...





Kommentarer
Postat av: Liinda

Jag är med as sugen på Ullared ... Jag får försöka övertala systrarna Fransson att vi ska åka ner.

Nu vill man ju shoppa loss på en massa fina vår/sommar kläder ju... speciellt till mig själv.. Jag kommer äntligen i stl 38 igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback