......

Har ju börjat jobba dag igen, därför har jag inte haft ork att uppdatera här..
Men fick reda på igår att jag jobbar bara 81% så jag slutar tidigare varje dag...
Fick samtal från Foffes fröken igår, dom ska sälja kakor för att gå på grönan i maj.
Jag o en mamma till ska beställa kakor...

Fick även reda på skatten igår, jag får tillbaka 1200 ca och Pierre 10000...

Försäljningen på Orrekulla gick bra, jag blev av med i princip allt så 600 kr extra fick jag :)

Vaknade alldeles för tidigt idag så jag känner mig helt död....
Har ingen ork på kvällarna alls, känner att mitt humör är blä och ja är konstant trött...

Fick samtal från min läkare igår, var ju o gjorde en spirometri för 3 e ggn förra veckan, värdena var inte bra så nu ska jag få en ny medicin och ska gå imorogn och göra en lungröntgen.... Hoppas det går bra....

Bilen är inlämnad på verkstad för fönsterhissmotorn är paj, men idag får jag tillbaka den =)

Kommentarer
Postat av: Liinda

6oo kr extra det låter najs, skönt att bli av med nästan allt.

Åå, hur får man reda på skatten... F har skaffat e legitimation nu med en dosa, är det där el. får man ett brev på posten??

Intresserad att se hur mycket vi få.. hehe

1o.ooo kr låter riktigt najs ;)

Postat av: Nettan

Vi köper såklart kakor=)

2010-03-24 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback