.....

Hinner aldrig uppdatera här längre nu när jag jobbar dag, men idag är jag hemma..
Fick feber natten till igår, men nu är febern borta tror jag, men jag är yr och mår konstigt...

Foffe ska sälja kakor nu för att samla in pengar till Grönalund som han ska på med klassen..
Har blivit av med en del burkar, men är det ngn som vill köpa Mormors chokladflarn, Kajsas Kafekakor eller Lillebrors kolablandning så säg till..... Har ngra kvar av dom.. 50 kr styck kostar dom.
Det finns bilder på
www.kakservice.se

Idag ska jag påskpyssla på dagis med Matilda och Oliver...mysigt =)

Ska försöka bestämma mig om ja ska jobba imorogn eller inte.. Svårt att veta redan nu hur jag mår imorgon..

På fredag ska vi till mamma på påskmiddag..

Nä nu ska jag fortsätta att göra... ingenting...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback