Herregud!

Vilken natt (eller dom första 2 timmarna mellan 00-02)
Klockan 00-06 tar vi över larmen från AC och prick 00.00 ringer larmet till mig inatt..
En tant som ramlat.. Åker till den andra lokalen där vi har alla larmnycklar och åker till tanten.. Inser att jag inte får upp hennes själv och dessutom har hon ont troligen brutit både handleden och foten... AJ AJ AJ!!!
Ringer efter AMBtransport som kommer relativit fort (typ 20-25 minuter)...
Dom hjälper henne upp och iväg till sjukhus, jag låser och släcker och ger katten mat och går därifrån och åker tillbaka till Lokalen där vi har larmnycklarna och hänger in vad jag tror är hennes nyckel...
Åker tillbaka till Farsta och ska ta upp nycklen ur fickan och inser att FAN jag har larmnyckeln på mig men inte lokalnycklarna (har båda lokalnycklarna på samma knippa) och inser att FAN jag kommer inte in i ngn av våra 3 lokaler.. SMART!!!! Har lyckats att låsa in mina lokalnycklar i Larmskåpet istället för larmnyckeln...
MEN.. Hade pratat med en kollega på MSN precis innan larmet så jag drar iväg ett sms och TACK o LOV var han vaken så jag åker förbi och hämtar upp honom så han får låsa upp lokalen så jag får mina nycklar....
Kör honom hem och nu är jag tillbaka och klockan är 02.30.. Idag har jag iallafall JOBBAT =)
Så klant numro 1.. Thats me =)
Men man lär sig av sina misstag.. Jag brukar alltid dubbelkolla att jag hänger in rätt nyckel och är säker på att jag gjorde det även denna gång, men höll o lokalnycklen samtidiigt så antagligen blanda ja ihop dom på ngt vänster.. SUCK!!!

Nu längtar jag verkligen hem.. Vill soooova.. Ska besikta bilen också.. Hoppas det går bra så jag slippe vara billlös...

Igår hade Matilda och Mathilda namnsdag...
GRATTIS till er i efterskott =)

Kommentarer
Postat av: gubbe

2,5 timmar.. körde du sparkstötting mellan lokalerna ??

2010-03-15 @ 08:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback