hmmm..

Kom på att det är 2 saker till nästa vecka.. HERREGUD!!!
Hur ska den veckan gå??? Det löser sig nog även om jag blir ett magsår rikare =)

Ska jobba imorgon kväll/natt sen är jag ledig i 2 dagar :)
Ska jobba extra imorgon för att jag har bytt med Eero som ville vara ledig,så han ska få ta ett pass från mig.. Ska se om han kan ta nästa torsdagkväll, men ja tror att han redan jobbar då.. Så det får kanske bli en söndag natt eller nått =)

Sitter på lokalen nu och gör.... ingenting... Längtar till klockan ska bli 6 så jag får åka hem och sova innan ja ska tillbaka hit =) ÅÅÅÅ vad det är roligt att jobba... NOT...

Men vad gör man inte för att komma till Ullared.. haha...

Nä nu ska jag fixa lite med farmville.. BEROENDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback