Skrattretande..

Idag blev det ytterligare en sak inbokad nästa vecka, dom ska komma och fixa ventilationen på fredag mellan 8-17.. Så ja måste vara vaken ;) Ska ju åka till Norrköping då, men jag tänkte kanske att jag kan se om Daniel kan jobba min tor-fre natt kanske... Eller nåt..
Vi får se, vet inte ens var jag ska sova på fredag, ja bara antar att ngn av alla mina släktingar har plats för mig.. haha.. Eller om dom inte har det så tar jag plats ändå.. HAHA...Sådetså!
Sitter just nu på jobbet, vilket jag inte hade räknat med eftersom jag dom två sista nätterna har jobbat hemma (sovandes) på natten, men vid 15 tiden fick jag veta att det blev att jobba inatt (vaken).. Vilket jag inte hade räknat med då jag varit uppe sen kl 6 och inte sovit ngt eftersom jag hade dom små hemma som är lite krassliga..

Foffe har tydligen slagit i knät i skolan idag, så han var rejält svullen.. Får se hur det ser ut imorgon..
Kanske måste kolla upp det....

Har precis kollat på Solsidan från ikväll eftersom jag missat det eftersom ajg jobbat kväll också...Det är då det är skönt med mobilt bredaband och att dom lägger ut programmet samma kväll som det visas på TV..

Sov Gott alla där ute, ni kan ju tänka på stackars mig som inte får sova på 24 timmar =(

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart vi tänker på dig då vi ligger i våra sköna sängar ;)

2010-03-13 @ 08:52:03
Postat av: angelica

o om det e så att nån av dina släktingar inte har plats så finns det alltid plats för dig hos mig... så det så.

2010-03-13 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback